lördag 12 maj 2012

Yesterday

Regn ute, blött inne. Åkte in till stan för att träffa finaste Lise
Vi skrattade gott när vi insåg att vi var klädda i liknande kläder från topp till tå
Gårdagens väder - spöregn, kallt och blåsigt. Påmindes om varför jag har gett upp användandet av paraply...
Regnet fullkomligt öste ned när vi traskade runt på stan och uträttade hundra småärenden
Men trots det trista vädret var vi rätt glada!
Åkte hem och skrattade bort någon timme på skype tillsammans med min snygga lillasyster. Det sägs ju att vi är lika och när jag ser den här bilden förstår jag precis vad folk menar!
Bakade bröd utav en tysk brödmix som jag fått av bästa Tanja och resultatet blev mycket lyckat!
Åkte in till stan för lite pubhäng
Avslutade kvällen att säga hejdå till Gerrit och Rags, som flyttar hem till Tyskland respektive Norge.

1 kommentar:

  1. Vilken superfin bild på er två! :) Och snygg stil har ni också, båda två ;)

    SvaraRadera