måndag 5 mars 2012

Sunday Morning

Jag var vårpirrig i hela kroppen när jag promenerade till jobbet i morse och inombords bubblade skrattet upp  när jag tänkte på gårdagskvällens bravader. Började småfnissa för mig själv och i samma stund hörde jag hur någon visslade. Orkade inte bry mig, även om jag visste att det var mig någon visslade efter, då det var så många andra ute klockan halv åtta en söndagsmorgon.

Slutligen vände jag mig om och såg då två män stå på andra sidan gatan och vinka frenetiskt. Skrattade till, vinkade tillbaka och fortsatte promenera. Ett rätt bra start på dagen om jag får säga det själv!

1 kommentar:

  1. Man vet att man har haft kul om man fortfarande skrattar dagen efter åt det ;) Du var inte online igår när jag tänkte ringa dig :( Prata ikväll?

    SvaraRadera