onsdag 21 mars 2012

Frühling in Edinburgh

Promenad i härligaste vädret en onsdag som denna. Med converse på fötterna och iklädd min tunnaste jacka (= vår på riktigt!) gick jag upp på Calton Hill där jag åt lunch, solade ansiktet och skrev ett vykort till en fin vän. Nu har jag kraschlandat i sängen med magont och illamående. Skypningar med två bästa vänner gjorde mig dock lite piggare (man kan inte göra annat än älska mina vänner, de är bäst!) och efter en film och en kopp te kommer jag nog att vara back on track och redo för kvällens äventyr!

2 kommentarer:

  1. Oj vad grönt det är där! Känns lite konstigt när det är fortfarande snö här... :/

    SvaraRadera
  2. Åh, converse-premiär på tant idag också! 14 tjusiga grader och gruset sopas bort från vägarna med en väldig fart. Kan man vara annat än glad?! :) PUSS

    SvaraRadera