tisdag 27 mars 2012

Slaget mot utslagen

Tio gånger värre i verkligheten, har nog aldrig tidigare känt mig så oattraktiv.
Men allt detta ska förhoppningsvis råda bot mot utslagen!
 Idag gjorde jag ett nytt försök med att styra upp en läkartid och lyckades utomordentligt bra! De var fullbokade men när jag berättade min sjukdomshistoria (kan hända att jag överdrev mina symptom en aning) var det plötsligt inga problem att fixa fram en tid till mig. Efter 45 minuters väntan fick jag träffa en otroligt trevlig kvinnlig läkare (alltid de bästa!) som skrev ut tre olika sorters salvor, antihistamin-tabletter och antibiotika. Slaget mot utslagen har härmed börjat och jag räknar med att vinna inom några dagar!  

1 kommentar:

  1. Men vi vet ju alla att skönheten kommer inifrån! (Vilket väl aldrig förr har varit tydligare :P) puss

    SvaraRadera