måndag 19 mars 2012

Det är ett stort liv

Än en gång har jag haft en underbart bra helg! Vaknade imorse, trött efter alldeles för få sömntimmar, av att solen sken in igenom mitt fönster. Jag låg kvar under täcket en lång stund och tittade ut på den klarblå himlen. Åt frukost i sängen, skypade med två bästa vänner och promenerade sedan till jobbet i det fantastiska vårvädret. Gjorde middagslagningen tillsammans med K till en mindre musikal och hade ett jobbigt men fint samtal med en av boendena.

Mitt ansikte pryds av ett stort antal nya fräknar från gårdagens utomhusvistelse och jag har haft vårkänslor utan dess like. Livet är fint och jag njuter, skrattar och lever lite extra nu.

1 kommentar:

  1. Åh jag blir så glad varje gång jag läser om dina underbara dagar!! :) Vilken jäkla tur att du fick åka! Du förtjänar mest i hela världen att ha det bra, för du får alla andra i världen att må bra! <3

    SvaraRadera