lördag 24 september 2011

Konstig dag

Jag har varit trött, yr och snurrig och dagen har obemärkt (nåja) passerat förbi utan att jag egentligen gjort någonting vettigt alls.

Duschade i förmiddags så länge att jag tillslut fick russinfingrar, kan inte komma ihåg när det sist hänt. Mitt miljötänk verkar vara som bortblåst, måste ge mig ut på jakt efter det imorgon! Gav mig ut på en liten promenad till affären, vilket slutade i att jag nästan rev ner en ställning med rengöringsmedel för att jag blev så yr. Då gick jag hem och stabiliserade läget (åtminstone trodde jag det) med lite mat.

Dock ramlade jag sedan in i garderoben (bokstavligt talat - RAMLADE IN I GARDEROBEN) där blev jag sittande, något förvånad men fann mig rätt snabbt när jag kände hur ont min rygg och min rumpa gjorde. Hur detta gick till förtäljer inte den här historien, men jag kan tänka mig att det måste ha sett otroligt kul ut...

Som sagt, konstig dag. Bäst att lägga sig och sova innan jag ställer till med något annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar