lördag 2 juni 2012

"You have done an awesome job!"

Låt mig få skryta lite, för det här är ju trots allt min blogg och här skriver jag vad jag vill! För nästan precis 10 månader sedan jobbade jag min första dag i huset. Allt var nytt och jag hade egentligen ingen aning om vad som väntade. Men redan från dag ett har det känts bra, en känsla som har bibehållits och vuxit sig starkare för varje månad. Det har sannerligen inte varit enkelt alla gånger, men med prövningar och utmaningar lär man sig nya saker, utvecklas och kan ta steg framåt.

Jag har bevisat för mig själv att jag klarar av så mycket mer än jag själv tror och som om det inte vore nog, så har jag även levt upp till omgivningens förväntningar. Mina kollegor har öst lovord och beröm över mig, speciellt på sistone och de säger sig vara mer än nöjda med min insats. Idag försäkrade vår manager mig om att han skulle anställa mig om jag sökte jobb i huset. "Definitely, you have done an awesome job and you are also a very lovely girl!". Det var minsann inget klent beröm och hans ord kommer jag leva länge på.

Slut på skryt för den här gången!

2 kommentarer:

  1. I am not surprised at all!

    SvaraRadera
  2. Jag visste iaf innan du åkte att du skulle göra mirakel :) För det gör du alltid! Jag är så stolt över att ha dig som vän <3

    SvaraRadera