fredag 8 juni 2012

Look at the stars, look how they shine for you

För ungefär precis ett dygn sedan stod jag mitt i ett publikhav av 55 000 dansanta britter. Det hade redan regnat i två timmar när Coldplay äntligen äntrade scenen och jag har nog aldrig tidigare blivit så genomblöt från topp till tå. Men att det var kallt, blött och jävligt spelade inte ens för en sekund någon roll, utan gjorde på något konstigt sätt det hela till en ännu häftigare upplevelse.

Chris Martin sade "I know you’ve been through the biggest kind of hell to get to this concert, the train strikes and the rain – don’t think we don’t appreciate it. If you give us everything you’ve got we’ll give you everything we’ve got.”. Och som de levererade.

Jag sitter här med tårar i ögonen när jag tittar på klippet ovan, som S filmade igår. Att jag var där känns i skrivande stund nästan overkligt! Räkna med ord, bild och film framöver i försök att beskriva hur fantastiskt det var!

2 kommentarer:

  1. Jag sitter här med tårar i ögonen.
    Baby don´t cry!

    /S

    SvaraRadera
  2. Åh vilken lycka! Vilken tur att du fick chansen att se dem!

    SvaraRadera