söndag 3 juni 2012

IKEA

I tisdags var det en rätt deppig dag, så jag och Gilda åkte till IKEA för att bli på bättre humör!
Började med den obligatoriska köttbullslunchen!
Finaste Gilda!
Två tummar upp!
Det smakade gudomligt gott!
Trött tjej. Jag var iklädd mina absolut bekvämaste kläder, provsatt fåtöljer och somnade nästan på plats!

Sedan shoppade vi lite...
...och jag hittade ett helt gäng av mitt favoritdjur, lycka!
Fast i slutändan köpte vi bara doftljus, choklad (MmmmMarabou) och diskhanddukar.
Satt sedan på parkeringen och åt en glass för 50p
Gott vare!
Sedan var vi lite wild n' crazy innan vi åkte hem, fortfarande trötta men på betydligt bättre humör än innan!

1 kommentar:

  1. Själv lyxade jag och Elina till det med IKEA-frukost i fredags (dagen efter vår opponering; vi vet minsann hur man firar!). Jag kan tala om att även det är bra skit! :)

    SvaraRadera