söndag 24 juni 2012

Happy birthday to you

Min finaste älskade bästa vän föddes idag för precis 24 år sedan. Nio av dom har jag fått uppleva tillsammans med henne och jag knappt finner ord för att beskriva hur innerligt glad och tacksam jag är över att få ha henne i mitt liv. Hon är en fantastisk glädjespridare - positiv och alltid med ett leende på läpparna. Lyssnar såsom ingen annan kan, oavsett hur oväsentligt det jag har att berätta än är. Hon har funnits där i vått och torrt och aldrig någonsin har hon svikit mig. När jag behöver prata med någon är hon den första jag ringer och jag känner mig alltid fylld av positiv energi efter ett samtal med henne.

Hon är omtänksam, genuint snäll och otroligt fin. Hon är den sötaste jag vet, med en utstrålning och charm som får vem som helst att falla. I hennes sällskap kan jag bara vara, behöver inte göra mig till eller försöka dölja saker för henne. Hon känner mig alltför väl och vet vad jag tänker, även om jag inte säger något. Vi har hittills aldrig bott i samma stad eller ens närmare än fyra timmars resa ifrån varandra. Mer än en gång under de senaste nio åren har vi bott i olika länder. En gång sågs vi inte på nästan tio månader, men när vi väl sågs var allt precis som vanligt. Det spelar ingen roll hur många mil det är emellan oss, hon är ändå alltid nära. En vän som jag alltid, alltid, alltid vill ha i mitt liv.

Älskade vän, stort grattis på din dag!
Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Hon är fin! Du är fin! Ni är båda finast! <3

    SvaraRadera