måndag 23 april 2012

Sunshine on Leith

Hur spenderade jag min lediga söndagseftermiddag? Jo, på en Premier League-match tillsammans med några av boendena. Hibs spelade uruselt och fick se sig besegrade av Kilmarnock, som dock inte var så mycket bättre dom heller. Trots en dålig match var det trevligt, för solen sken, vi träffade på Davy (min fina kollega) och bakom oss satt en av männen från The Proclaimers (kändisspotting nanting alltså! Haha).

Dagen till ära var jag iklädd en tröja i den rätta "Hibs-kulören", vilket fick boendena att skratta och mig att smälta in lite bättre bland alla fans! Dessutom är det alltid roligt att göra saker med boendena utanför huset, för stämningen blir betydligt mer avslappnad när man inte har tusen regler att rätta sig efter. Bra söndag helt enkelt!

1 kommentar: