tisdag 3 april 2012

15 questions - one answer

Har jag jobbat mer än 30 timmar ihelg? Sitter jag just nu iklädd mössa, yllesockar och stickad tröja, eftersom värmen i lägenheten strejkar (igen!)? Har det haglat idag? Har jag haft roligt i helgen? Har min mentor öst beröm och lovord över mig under vår lunch idag? Har jag varit så trött att jag i söndags somnade i kyrkan? Saknar jag min familj och mina vänner? Är mina allergiutslag nästan helt borta? Är jag lycklig?

Har jag införskaffat ett finfint armband? Har jag gråtit av skratt i ett skype-samtal med en av mina bästa vänner? Har någon gett mig en komplimang genom att säga "You look normal again!"? Har jag sett en kille gå ner i spagat på dansgolvet? Har jag suttit i en park tillsammans med två fina vänner och njutit av vårsolen? Har jag skrattat mycket under de senaste dagarna?

Svaret är JA!

1 kommentar: