tisdag 21 februari 2012

Tuesday

Tre arbetsdagar i följd tar på krafterna. Imorse var jag inte riktigt vaken hos frisören och när han var klar upptäckte jag att han hade klippt av hälften av mitt hår. Men eftersom det växer som ogräs så var ingen större skada skedd. Damen i frisörstolen bredvid tittade förundrat på högen av hår som låg på golvet och konstaterade sedan att jag ändå hade en hel del hår kvar på huvudet, haha.

Nu ska här tvättas, städas, tränas, duschas, handlas, skypas, fotas och skrivas. En lugn och skön ledig dag med andra ord ;)

2 kommentarer:

  1. Men hallå så otroligt snygg du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan inte annat än hålla med föregående talare, håll i den berömda hatten! Du passade inte på att färga håret blått när du ändå var igång?! ;) Puss

    SvaraRadera