måndag 27 februari 2012

Ett brev för de kommande trettio dagarna

Min mamma är en av de mest kreativa människorna jag känner och det är mycket möjligt att jag har ärvt en liten del av hennes påhittighet och skaparlust. Att få brev från henne är alltid extra roligt eftersom kuvertet och dess innehåll oftast är färgglatt och egengjort.

Det senaste i raden av hennes verk är en liten box fylld med trettio kuvert i olika storlekar och färger. Ett brev som kommer att räcka i en månad, vilken fantastisk idé!

2 kommentarer:

  1. Den idéen tror jag bestämt att hon har snott från kronprinsessan ;) Men likafullt, en bra idé!

    SvaraRadera
  2. Haha men Britta då! Jag tror ju att det är kronprinsessan som har snott idén från mamma Aasa jag.. ;) Däremot så är vi nog båda rörande överens om att den kreativa ådran gått i arv, det kan i alla fall min samling kuvert (och brev) vittna om! PUSS

    SvaraRadera