fredag 11 november 2011

Utdrag ur ett mail från en bästaste bästa vän

"Åh! Jag blev tokpeppad på att skriva brev när jag läste att du har en adress!! (varför skulle du inte ha en adress?!)"

" P.S. Jag ska adressera brevet till Liv McAasa... Hehe. D.S."

Under de senaste veckorna har brev i plural hittat hit, fyllda med fina och peppande ord från underbara vänner. Imorgon ska jag ägna tid åt att svara på några av dessa fantastiska brev och om jag lyckas göra mina vänner ens hälften så glada som deras brev gjorde mig så är jag nöjd!

2 kommentarer:

  1. Är det normalt att skratta högt åt sina egna ord? Bra, då är jag normal! Och tusan att det är min tur att skriva brev. Jag ska skriva ett tråkigt brev, bara så att du vet! ;) puss

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag vore lika bra som alla andra och tog tag i att svara i ditt :/ Det kommer min vän! JAG LOVAR!

    SvaraRadera