fredag 11 november 2011

Bara för idag

Häromveckan pratade jag och A, som jag har jobbat med några gånger, om tatueringar och han berättade att han skulle tatuera sig snart. "Just for today" ville han att det skulle stå och frågade vad det hette på svenska.

Han tyckte om den svenska översättningen och sa något om att han kanske skulle tatuera in det istället för på engelska. Jag trodde inte att han var seriös och blev därför alldeles till mig och kunde inte sluta skratta, när denna bild idag dök upp på facebook!

Gillar tatueringen och tycker att det är sjukt coolt att "jag" redan har gjort ett livslångt avtryck här ;)

2 kommentarer:

  1. Riktigt coooooolt! :) Så kul att kunna välja svenska som ett "annorlunda" språk ;P Kanske är det nya kinesiskan att tatuera in!

    SvaraRadera
  2. NU har jag läst igenom alla inlägg jag har missat!!!!!!!!!! :) Tack för allt skratt du bjuder på och stoltheten över att ha fått lära känna en sådan fin person som du är!

    SvaraRadera