tisdag 29 november 2011

Living the good life

 
Det är väldigt många ljusglimtar i novembermörkret just nu. Jag skrattar, lever och mår oförskämt bra. Det spelar liksom ingen roll att jag i två veckors tid har kämpat mot en envis förkylning, nyligen tappat bort mitt favoritörhänge eller att jag häromdagen misslyckades med att göra havregrynsgröt. 

Jag ler ändå, tar motgångar med en klackspark och fortsätter framåt. Älskar perioder när det känns som att allt bara går så bra och man lever extra mycket.   

3 kommentarer:

  1. Det här med att misslyckas med havregrynsgröten är ett problem jag alltför väl känner igen... :P pus

    SvaraRadera
  2. Du är bäst! :) Skönt att läsa att det känns bättre nu :)

    SvaraRadera
  3. recept:
    1dl havregrynsgröt
    2dl vatten, kanske ngt mindre
    salt efter smak..

    smakhöjare:
    rivet äpple med mkt kanel och kaffe på sidan om =)

    SvaraRadera