torsdag 8 december 2011

My superstars


(Rymdavdelningen på National Museum of Scotland)




Låt oss säga att den här bilden representerar mina vänner. En hel drös med fina stjärnor, var och en unik på sitt sätt, som tillsammans bildar en vacker stjärnhimmel. Några av stjärnorna utmärker sig lite extra, då de lyser starkare än de andra. Dessa är mina närmaste vänner, de som ibland känner mig bättre än vad jag själv gör. Stjärnor som alltid finns där vad som än händer, lyser och visar vägen även när det är som mörkast. Sprider sin stjärnglans och är sådär fantastiskt bra, som bara bästa vänner kan vara!

Det spelar ingen roll att vi bor hundratals mils ifrån varandra eller att vi inte har träffats på flera månader. Vetskapen om att de aldrig är mer än ett skype-samtal bort känns betryggande. De följer mig på min resa och jag följer deras, delar vardagliga bekymmer, skrattar tillsammans och gör upp planer inför framtiden. Jag hoppas att de förstår hur viktiga de är för mig och hur mycket jag älskar dom.

Mina bästa vänner, jag älskar er. Glöm aldrig det!

2 kommentarer:

  1. Du är underbar!!! kärlek..

    SvaraRadera
  2. ..och jag älskar dig!!! Alla u-are har saknat dig här!!

    SvaraRadera