måndag 19 december 2011

LOVE

"Hon har ett hjärta av guld. Hon är söt, riktigt snygg faktiskt! Hon bryr sig mer om andra än om sig själv. Hon är inte så jätteduktig på att hålla ordning men en fena på att städa (och inte halvdant utan här skrubbas det under listerna). Hon lyssnar på sig själv och gör precis det hon vill göra, det hennes magkänsla säger att hon borde göra. Hon har alltid tid att lyssna. Hon kommer med goda råd. Hon ställer kloka frågor. Hon ställer alltid upp. Hon skrattar med mig och hon skrattar åt mig.

Hon är den jag aldrig aldrig kommer släppa ifrån mig. Hon betyder mer än vad jag fattar själv och hon är helt jävla fucking awesome!


Dessutom fyller hon år idag. Grattis på födelsedagen hjärtat, glöm aldrig att jag älskar dig!"


Det absolut finaste någon har skrivit om mig - någonsin. Men så är hon också en av de finaste människorna jag har i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar