söndag 29 januari 2012

Statistik från tre nattskift

(Onsdag kväll - lördag morgon, totalt 60 h)

Antal timmar jag har varit på jobbet: 40 h
Totala antalet sömntimmar: 13 h
Sammanlagd ålder på nattskift-personalen: 49 år
Antal boenden som förvånat frågat "Vad gör DU här NU?!" : 7 st
Antal gånger min kollega Jamie frågat "Do you require a beverage?": 22
Antal gånger jag har svarat" Black coffee, please" på hans fråga: 20
Antal gånger jag har somnat inne på kontoret: 1
Antal timmar jag har mått illa pga ändrad dygnsrytm: 34 h
Antal gånger jag har ätit middag mitt i natten: 3
Antal gånger vi har behövt ringa polisen: 1
Antal gånger någon sagt "Vad trött du ser ut!": 8
Antal gånger jag konstaterat att jag föredrar dag- framför nattskift: 14
Antal gånger Jamie har fått mig att skratta: 175 860

3 kommentarer:

  1. HAHA! Menar du att du har druckit 20 koppar kaffe?! Och menar du att du har räknat till 175 860? Och jag som gnäller när jag behöver räkna till 300 rygglyft.. PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja, många koppar kaffe blev det...! Jag tappade räkningen efter 175 860 ;)

    SvaraRadera
  3. Jag blev lite ledsen av att läsa hur jobbigt det verkar ha varit, men glad över den avslutade meningen :)

    SvaraRadera