tisdag 24 januari 2012

My beloved friend

Visst har jag uttryckt min glädje och tacksamhet över att denna fina tjej har kommit in i mitt liv?! Om inte så är det hög tid att göra det nu! I knappt fyra månader har vi känt varandra, men det känns som en bra mycket längre tid.

Min partner in crime på dansgolvet, hon som det alltid är roligt att umgås med - oavsett vad vi gör. Hon är den i min vardag här som jag ventilerar saker med. Den som jag sms:ar för att tala om att jag har kommit hem tryggt på kvällen och den som jag sitter och viskar med i kyrkan. Tjejen med ett vackert yttre och ett stort och väldigt fint hjärta.

Definitivt en vän att hålla fast vid även när den dagen kommer då vi bor längre bort ifrån varandra än 20 minuters bussresa med 25:an.

1 kommentar:

  1. Så underbart att du träffade henne! :) Lustigt hur fina vänner man kan hitta när man reser bort ;)

    SvaraRadera